środa, 29 maja 2019

Breyer Stablemates!

Witajcie!
Dziś porwę się z motyką na słońcę i przedstawię wam recenzje breyera stablemates... ale nie wszystkich naraz, a pojedynczo :)




SMcie, jak ja na nie mówię, to chyba w tej chwili moja ulubiona skala, ale stoi na tym miejscu z tradami i ARkami micro mini, więc konkurencja totalnie nie do zdarcia, a jednak..
małe a dzielne, zupełnie jak ja i mój niski wzrost haha



Jako pierwsza rzucona na głęboką wodę SMka pójdzie ta, przepraszam, ten koń



Urzekł mnie swoją uroczością, jego całkowicie czarne patrzałki i nierealistyczne - połyskujące malowanie zabłysły w moich oczach.


Uważam, że całkiem fajną pozę ma ten koń, mimo, że taki drobny, ładnie podnosi nogi w piafie?
Sama nie wiem, przepraszam :( ale to raczej nie jest zwykły kłus



W każdym razie ma naprawdę bujną i falowaną grzywę. Gdyby nie maść to odrobinę przypominałby mi fryza, ale ma szeroki łeb! No serio, prawie tak szeroki jak ziemnioczek :'D



Ma wybitą na brzuchu datę 1999 rok, a jego płeć jest wyraźnie zaznaczona



Z wad przyczepię się do tego niezeszlifowanego kółka z przodu, ugh, dlaczego breyer? dlaczego nikt tego nie zrobił?



Podobają mi się też jego subtelne, ale widoczne cienie na całej powierzchni.

Jeśli chodzi o wielkość to jest wysoki, ale krótki






Osobiście polecam go bardzo,
kupiłam go w ciemno z torebki i tak się ucieszyłam, że trafiłam właśnie jego!



Już wcześniej chciałam go nawet odkupywać, bo chciałam by zdobił moją półeczkę
Mimo dwóch uniesionych nóg stabilnie stoi, bo opiera swój ciężar też na ogonie






Możecie zakupić je tutaj, a wyjdę przed szereg i powiem , że polecam panią Martę i wiecie co?



Zamówiłam kolejne SMki, a już niedługo mam nadzieję wstawić ich fotki na mojej stronce na facebooku



https://monocerus.pl/stablemates/1578-breyer-stablemates-6047-torebka-niespodzianka-mystery-horse-surprise-2.html



Cena nie jest wysoka i warto zainwestować, bo cała ta seria warta jest uwagi!


Koniecznie dajcie znać czy takie maleństwa też chcecie widzieć na blogu
Miłego dnia kochani :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Breyer Traditional - Imperador

Impek to siwy koń z Breyerfestu, ulubieniec narodu, drobniutki słodziak. Jesteście ciekawi jak to jest naprawdę?